Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Vse je v embalaži

Metka Klevišar
Za vas piše:
Metka Klevišar
Objava: 21. 07. 2018 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 18.07.2018 / 10:28

Vse je v embalaži

Vsebina je postala drugotnega pomena

Spominjam se, kako je bilo pred mnogimi leti, kmalu po petdesetem. V bližnji trgovini smo kupovali vse, kar smo potrebovali za življenje: moko, sladkor, olje, kis in vse drugo. Prodajalka nam je v papirnato vrečko natehtala moko, v steklenico, ki smo jo prinesli s seboj, pa nalila olje in po potrebi še kaj drugega. Zdaj si česa takega sploh ne moremo predstavljati. Nakupujemo v samopostrežnih trgovinah in vse je lepo zavito, včasih celo preveč, tako da imamo lahko težave, ko hočemo priti do vsebine.
Embalaža pa še zdaleč ni tako zelo pomembna samo pri prehrani, ampak nič manj ali pa še bolj tudi pri vsem drugem. Včasih se zdi, da je embalaža sploh najbolj pomembna, najbolj privlači kupca. Pri tem vsebina največkrat sploh ni na prvem mestu. Biti mora lepo zavito, morda celo večkrat, včasih se mora tudi svetiti.

Če opazujemo življenje, lahko ugotovimo, da je embalaža najpomembnejša tudi pri raznih dogodkih, ki ljudi sploh ne privlačijo zaradi vsebine, ampak zaradi vsega o...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh