Kako bi Sveto pismo objavili rumeni mediji
Kako bi Sveto pismo objavili rumeni mediji
Naslovi, ki jih v Svetem pismu ni
Foto: Tatjana Splichal
Živimo v času, ko se zdi, da mora biti naslov članka napisan tako, da pritegne tudi (ali celo predvsem) tiste, ki jih vsebina pravzaprav niti ne zanima. V spletnem žargonu so to t. i. clickbait naslovi oz. naslovi, s katerimi avtorji hlepijo po čim več klikih (in posledično čim večjem zaslužku zaradi oglasov). Na facebooku stran s pomenljivim naslovom Not the Bible pod značko #clickbaitBible zbira objave z naslovi svetopisemskih odlomkov, kot bi bili verjetno napisani, če bi o teh dogodkih poročali v današnjih medijih. Poglejmo jih nekaj.
O tem, kako je Jezus ob Genezareškem jezeru poklical prve učence (Lk 5,1–11), bi lahko napisali: Ribiči ga sovražijo! Poglejte, kako je Peter ujel toliko rib! Odlomek o Ezavu in Jakobu (1 Mz 25,19–34) pa bi danes morda nosil naslov: Ne boste verjeli, kaj je Jakob iztržil za pre...