Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Mogočni ali šibki Bog

Za vas piše:
Gregor Pavlič
Objava: 03. 03. 2018 / 23:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 05.03.2018 / 14:06

Mogočni ali šibki Bog

»Judje namreč zahtevajo znamenje, Grki iščejo modrost …« (1 Kor 1,22).

Predstavljajte si današnji Rotterdam ali Hamburg – tak je bil antični Korint v času pax romana. Sinonim za bogato mesto, cvetoče pristanišče, dober zaslužek, sladko življenje. Potem ko je Pavel v Atenah poskušal z retoričnimi figurami govoriti o križu in odgovornem življenju in so ga meščani prefinjeno zavrnili, da ga bodo o tem poslušali kdaj drugič, je v Korintu zastavil drugače. Peščici spreobrnjencev evangelija ni hotel več oznanjati z modrostjo besede, ampak z močjo križa, da se beseda ne izvotli – pri argumentiranju namreč vedno eden zmaga, drugi pa izgubi. Grki so namreč radi razpravljali in želeli poslušati lepe besede, Judje pa so zahtevali znamenja.

Tudi danes mnogi zahtevajo znamenja in Boga pozivajo: stopi s križa in bomo verovali, reši sebe in naju in bomo hodili za teboj (Mr 15,32). Križani Bog je škandal, Božji sestop je škandal, ponižana Cerkev je škandal. Šibki Bog je spotikljiv, ker ne dela, kar pričakujemo od njega. Predstavljamo si svetega...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh