Gloria in excelsis Deo
Gloria in excelsis Deo
Skupine steklenih jaslic v osmih piranskih cerkvah razstavlja umetnica Mira Ličen Krmpotić
Foto: Zorko Bajc
Jaslice, tako hišne ali domače kot cerkvene in tiste, ki jih vsako leto postavljajo na javnih mestih že od prvih, ki jih je postavil Frančišek pred skoraj osemsto leti, vedno znova in z nezmanjšano močjo burijo posebno občuteno ustvarjalno domišljijo tistih, ki jih izdelujejo in »postavljajo«; v nepregledni množici občudovalcev pa vzbujajo posebno, skoraj otroško radovednost, pomešano z nežnimi pričakovanji nečesa, kar ob božičnih jaslicah prebudi čist in pristen odzven v najbolj skritih kotičkih naših src.
Skupine Steklenih jaslic, ki so nastale v ateljeju Mire Ličen Krmpotić, uveljavljene akademske slikarke in magistre restavratorstva iz Pirana, so v likovnem smislu nekaj posebnega, so kot dozorel jagodni izbor žlahtne bere iz umetničinega izredno bogatega ustvarjalnega opusa. Preprosti in na videz enostavni, le v bis...
Jaslice, tako hišne ali domače kot cerkvene in tiste, ki jih vsako leto postavljajo na javnih mestih že od prvih, ki jih je postavil Frančišek pred skoraj osemsto leti, vedno znova in z nezmanjšano močjo burijo posebno občuteno ustvarjalno domišljijo tistih, ki jih izdelujejo in »postavljajo«; v nepregledni množici občudovalcev pa vzbujajo posebno, skoraj otroško radovednost, pomešano z nežnimi pričakovanji nečesa, kar ob božičnih jaslicah prebudi čist in pristen odzven v najbolj skritih kotičkih naših src.
Skupine Steklenih jaslic, ki so nastale v ateljeju Mire Ličen Krmpotić, uveljavljene akademske slikarke in magistre restavratorstva iz Pirana, so v likovnem smislu nekaj posebnega, so kot dozorel jagodni izbor žlahtne bere iz umetničinega izredno bogatega ustvarjalnega opusa. Preprosti in na videz enostavni, le v bis...