Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Vlada bi morala ustaviti konje

Za vas piše:
Milan Gregorič
Objava: 29. 07. 2017 / 22:00
Čas branja: 9 minut
Nazadnje Posodobljeno: 28.07.2017 / 11:01

Vlada bi morala ustaviti konje

Historiat nastajanja železniškega odseka 5. koridorja Trst/Koper–Divača

V okviru smernic EZ o posodobitvi in obnovi jedrnega vseevropskega železniškega omrežja, sprejetih pred nekaj desetletji, je bil vanj vključen tudi 5. koridor (Barcelona, Lyon, Padska nižina, Trst, prek Slovenije do Budimpešte in naprej do Kijeva), pri čemer je EZ sklenila, da bo projekt sofinancirala z nepovratnimi sredstvi v višini 40 % za meddržavne odseke in v višini 20–30 % za pomembne priključke nanje znotraj držav.

Italijanski pritiski proti vključitvi odseka Koper–Divača na 5. koridor

Med državami se je, ob resnih pripravah na posodobitev omrežja, začel tudi veliki ples, kdo bo več potegnil iz tega, tudi v primeru odsekov Trst–Divača in Koper–Divača. Tržaški lobi na čelu z Riccardom Illyjem je namreč dolgo in trmasto vztrajal, da del 5. koridorja sestavlja zgolj meddržavni odsek Trst-Divača, ne pa tudi notranji odsek Koper–Divača, in da bi se naj slednji priključil na tržaški odsek z novo kratko progo Koper–Trst, s čimer bi Trst postal ključno prome...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh