![](/storage/app/media/Weekly/66/30/779E84AAEB065F15C1258163004335DD-1.jpg)
Med oglasi običajno počnem marsikaj, le spremljam jih ne. Pred leti pa je vseeno pritegnila mojo pozornost reklama, ki je oglaševala sesalce. Slogan je bil opremljen z (ne)posrečenim dodatkom: »Slušalko dvigujemo kar 24 ur!« Moj prvi odziv je bil: »Ja, kdo vas bo pa čakal tako dolgo?« S tem stavkom so verjetno kupcem želeli sporočiti, da so prilagodljivi. A ne toliko, da bi oglas pred objavo lektorirali. V zadnjem času me zabava oglas ene izmed večjih trgovskih verig. Ženska nam s televizijskih zaslonov že vsaj pol leta razlaga, kako je pri tem trgovcu vse tako poceni, da si bo naslednji mesec s prihranki kupila torbico. Kot bi hotela reči: »Ta mesec mi še ni zneslo, ampak drugi … prihodnji mesec pa res!« In to vsak mesec znova. Očitno cene pri tem trgovcu le niso tako ugodne …
V drugo kategorijo sodijo oglasi, ki niso »tako prikupno zmedeni«, temveč tako grd...