Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Špetir za drugi tir

Za vas piše:
Matej Kovač
Objava: 30. 05. 2017 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 31.05.2017 / 11:52

Špetir za drugi tir

Ali bi me mralo skrbeti, kako in po čem se bo nadgradila železniška povezava med Luko Koper in Divačo?

Ali bi me kot državljana moralo skrbeti, kako in po čem se bo nadgradila železniška povezava med Luko Koper in Divačo? Če bo Luka po izgradnji drugega tira pretovorila dovolj tovora in državi plačevala dovolj veliko koncesijsko dajatev in če bodo logistične družbe ter pre­vozniki plačali dovolj voznin in drugih dajatev, potem ni razloga za skrb. Najeta posojila za gradnjo bi se poplačala iz teh dajatev. Če bi bila verjetnost, da se bo to zgodilo, velika, bi bila potreba po državnem­ vložku v drugi tir majhna, saj bi mednarod­ne banke in finančne inštitucije z veseljem financirale gradnjo. Čim večja je negotovost, da se bo kateri koli infrastrukturni projekt financiral s plačili tistih, ki ga uporabljajo, tem več mora prispevati država in posredno davkoplačevalci.

V času samostojne Slovenije smo imeli dva velika infrastrukturna projekta, za katera večina meni, da nista bila niti zasnovana niti vodena gospodarno: avtocestni križ in šesti blok termoelektrarne Šoštanj. Zaradi n...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh