Naš odnos do branja
Naš odnos do branja
Mesec verskega tiska nas vabi k razmišljanju o tem, koliko, kaj in ali sploh kaj beremo.
p. Zdravko Jakop
Mesec verskega tiska nas vabi k razmišljanju o tem, koliko, kaj in ali sploh kaj beremo
Poznamo gesla: »Povej mi, kaj bereš, in povem ti, kdo si!« »Če ne bomo brali, nas bo pobralo« (T. Pavček) in imamo spodbude: bralno značko, knjižni sejem, teden knjige, izid redne zbirke Mohorjeve družbe …
Do iznajdbe tiska (J. Gutenberg, + 1468) so se ljudje učili predvsem iz poslušanja, po iznajdbi tiska pa vedno bolj iz knjig, ki so bile sprva redke. Branje je postalo eden od pomembnejših načinov stalnega izobraževanja. Tudi današnji človek se mora in more stalno izobraževati in izpopolnjevati. Najprej mora osvojiti znanje prejšnjih generacij in ga potem dopolnjevati (nadgraditi). To velja za vsako generacijo. Razvitost neke države se meri po odstotku izobražencev.
Učimo se drug od drugega s poslušanjem, publiciranjem in branjem. Branje je vsekakor eno od osnovnih napajališč. »Za učenjaka pa je strokovno branje glavno poklicno orodje.«...
Mesec verskega tiska nas vabi k razmišljanju o tem, koliko, kaj in ali sploh kaj beremo
Poznamo gesla: »Povej mi, kaj bereš, in povem ti, kdo si!« »Če ne bomo brali, nas bo pobralo« (T. Pavček) in imamo spodbude: bralno značko, knjižni sejem, teden knjige, izid redne zbirke Mohorjeve družbe …
Do iznajdbe tiska (J. Gutenberg, + 1468) so se ljudje učili predvsem iz poslušanja, po iznajdbi tiska pa vedno bolj iz knjig, ki so bile sprva redke. Branje je postalo eden od pomembnejših načinov stalnega izobraževanja. Tudi današnji človek se mora in more stalno izobraževati in izpopolnjevati. Najprej mora osvojiti znanje prejšnjih generacij in ga potem dopolnjevati (nadgraditi). To velja za vsako generacijo. Razvitost neke države se meri po odstotku izobražencev.
Učimo se drug od drugega s poslušanjem, publiciranjem in branjem. Branje je vsekakor eno od osnovnih napajališč. »Za učenjaka pa je strokovno branje glavno poklicno orodje.«...