Cilj in osredotočenost
Cilj in osredotočenost
Zdajle bi moral pisati o tem, da mora človek, ki želi nekam priti, poznati cilj. Da je tista o tem, da je pot cilj, zgolj oglasna floskula podjetij za prodajo goriva. Oni imajo svoj cilj. Čim več brezglavih voznikov, ki polnijo posode za gorivo. Čim večkrat, tem bolje.
Moral bi pisati o tem, da je potem potrebno določiti posamezne etapne cilje, pa mesečne, tedenske in dnevne. O učinkoviti uporabi časa je nastala cela znanost. In prav je tako. Vse, kar nam je podaril dobri Bog, je čas. Ni vseeno, kako ga porabimo. Na začetku leta je zato prav, da o tem tudi resno premislimo. Ob tem seveda ne pozabimo na odgovor zelo zaposlenega direktorja, ki je vodil podjetje z veliko rastjo. Na vprašanje, ali sedaj manj moli, ker ima več dela, je odgovoril: »Ne. Sedaj molim dvakrat več.«
Za začetek leta bi vam, drage bralke in bralci, rad napisal le zgodbo. Dogajala se je v eni izmed moskovskih sirotišnic. Sirote so prvič slišale božično zgodbo. Med njimi je bil tudi Miša. Na konc...