»Spim, a moje srce bedi.«
»Spim, a moje srce bedi.«
Sopranistka Sanja Zupanič ter Izidor Erazem Grafenauer na baročni lutnji in teorbi nam bosta skupaj z gosti predstavila raznolikost bogate dediščine komorne glasbe baročnega časa. Na prehodu iz renesanse v barok se je vse več glasbe izvajalo tudi v manjših zasebnih okoljih domačih hiš in dvorov. Mnogi plemiči so želeli, da to ne bi bila zgolj lahkotna plesna in ljubezenska glasba, zato so spodbujali izvajanje glasbe z duhovno vsebino ter s tem krepili osebno vero in pobožnost. Tako so nastajale duhovne monodije za en pevski glas s spremljavo continua, duhovni koncerti in koncertni moteti za več glasov s spremljavo komorne inštrumentalne zasedbe, priljubljeni pa so bili tudi duhovni dialogi. Iz posvetne glasbe so prevzeli virtuoznost pevskih glasov z bogato ornamentacijo ter slikanje čustvenega razpoloženja. Vsebinsko so bili za to zvrst zelo primerni psalmi, pogosto pa so posegali tudi po besedilih iz Visoke pesmi, v katerih je predstavljena tematika ljubezni s širokim spektrom obču...