Mule in liščki in Holywood
Mule in liščki in Holywood
Kaj imata skupnega Tone Seliškar in Holywood? »Kako, prosim? Mule in liščki, Bratovščina sinjega galeba ... in – Holywood? Neumno vprašanje! Ničesar vendar!« »Ne, pač pa Marcela Štefančiča jr.« »Ha ha ha, kakšna traparija, odgovor, vreden vprašanja!« »Ne, pač pa vaša reakcija: kakšna kratkovidnost, vredna slovenske kulturniške scene! A takšna, da smeh ob njej zamrzne ... Strast, s katero Marcel Štefančič jr. komentira ameriško filmsko industrijo, ni nič večja od strasti, s katero ponavlja Seliškarjevo moralno utemeljitev povojnih pomorov ...« Mislim, da bi se tu pogovor prekinil: za sogovornika, katerega obzorje oblikuje večinski tok sodobne slovenske kulture – in ta je zelo zelo širok, širši, kot bi kdo mislil – bi bilo to preveč. Verjetno bi vzkipel nad nezaslišano ignoranco dejstev, predvsem treh: kaj pa ima Tone Seliškar, ta z malim človekom čuteči pesnik in plemeniti pisateljski vzgojitelj mladine, s povojnimi pomori? In še zlasti kaj ima s tem Marcel Štefančič jr...