Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Se je zgodilo, pa ni bilo v medijih

Za vas piše:
Miro Petek
Objava: 25. 06. 2016 / 22:00
Čas branja: 6 minut
Nazadnje Posodobljeno: 04.07.2016 / 12:48

Se je zgodilo, pa ni bilo v medijih

Zelo domišljavo in hvalisavo je mišljenje: če nečesa ni bilo v medijih, potem se to tudi ni zgodilo

Ja, česar ni v medijih, to se ni zgodilo. Ta medijska sholastika temelji na temeljnem inkvizicijskem načelu Quod non est in actis non est in mundo ali v prevodu Tistega, česar ni v spisih, tudi ni v stvarnosti. Ta navidezna resnica, da se tisto, česar ni v medijih, ni zgodilo, daje medijem in novinarjem avreolo veličastnosti, vsemogočnosti, z bolj modernimi besedami bi morda rekli – družbeno relevantnost. Kot da resnično določajo resničnost. Če nečesa ni v medijih, potem se to ni zgodilo?! Res hvalisavo. Malo prepotentno.

To pa še ni vse: medijska druščina je poimenovana sedma sila; naziv sega v čas francoske revolucije, ko so časopisi in časnikarji imeli veliko moč. Napoleon jih je sicer imenoval peta velesila. Tu je še poimenovanje četrta veja oblasti, takoj za zakonodajno, izvršno in sodno vejo oblasti. Četrta veja oblasti, ki nadzira in gleda pod prste vsem preostalim vejam oblasti. In novinarji kot psi čuvaji, ki varujejo nas državlj...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh