Se je zgodilo, pa ni bilo v medijih
Se je zgodilo, pa ni bilo v medijih
Ja, česar ni v medijih, to se ni zgodilo. Ta medijska sholastika temelji na temeljnem inkvizicijskem načelu Quod non est in actis non est in mundo ali v prevodu Tistega, česar ni v spisih, tudi ni v stvarnosti. Ta navidezna resnica, da se tisto, česar ni v medijih, ni zgodilo, daje medijem in novinarjem avreolo veličastnosti, vsemogočnosti, z bolj modernimi besedami bi morda rekli – družbeno relevantnost. Kot da resnično določajo resničnost. Če nečesa ni v medijih, potem se to ni zgodilo?! Res hvalisavo. Malo prepotentno.
To pa še ni vse: medijska druščina je poimenovana sedma sila; naziv sega v čas francoske revolucije, ko so časopisi in časnikarji imeli veliko moč. Napoleon jih je sicer imenoval peta velesila. Tu je še poimenovanje četrta veja oblasti, takoj za zakonodajno, izvršno in sodno vejo oblasti. Četrta veja oblasti, ki nadzira in gleda pod prste vsem preostalim vejam oblasti. In novinarji kot psi čuvaji, ki varujejo nas državlj...