Apostolsko merilo
Apostolsko merilo
Cerkev in novi komunikacijski izzivi
Foto: splet
Oznanjati evangelij vsem, ovrednotiti človeške vire, optimizirati stroške, da bi bil za vsakim potrošenim evrom »apostolski nagib«, to so nekateri poudarki iz nagovora msgr. Daria Edoarda Vigana, prefekta tajništva za komunikacijo, 400 udeležencem (iz 40 držav) desetega seminarja z naslovom Cerkev in novi komunikacijski izzivi, ki ga je v Rimu organizirala Papeška univerza svetega Križa. Poudaril je, da je temeljni kriterij za razumevanje sedanje reforme vatikanskih medijev »apostolski kriterij«, iz katerega izhajajo vsi ostali. Po njegovih besedah gre za »vnovični premislek« o vatikanski komunikaciji, da bi postala učinkovitejša in bi bili za zgled predvsem v času, ko sta ob razvoju digitalnih medijev potrebna večje zbliževanje in interaktivnost. Premagati je treba »samotolažilno retoriko in odpreti okna«, da bi videli, ali zares odgovarjamo na vp...