Srce katoliške vere
Srce katoliške vere
»Ljubiti drugega, biti zares usmiljen torej pomeni prisloniti svojo prazno posodo ob posodo svojega zakonca in se tako učiti lastne vrednosti. Ko se moja revščina sreča z revščino mojega zakonca, takrat postaneva zares bogata. Ugotavljam, da bo leto usmiljenja zame zelo dolgo … morda vse življenje,« je v prvi letošnji številki Naše družine zapisala imago terapevtka Špela Strniša Tušek. Veliko bralcev se bo najverjetneje strinjalo z njo. Saj pri govoru o delih usmiljenja trčimo v samo bistvo katoliške vere, v njeno srce.
Jezuit James F. Keenan ugotavlja, da so katolištvo zaznamovala in ga naredila edinstvenega prav dela usmiljenja. Pravi: »Naše celotno teološko izročilo je izraženo v besedah usmiljenja, ki ga opredeljujem kot pripravljenost, da stopimo v kaos drugih. Učlovečenje je božji vstop v kaos človeškega bivanja. In odrešenje je v osvoboditev nas iz kaosa našega suženjstva grehu.«
Če se ozremo okrog sebe, nam nešteto stvari odkrito ali prikrito sporoča in dop...