Mesto in »proti-mesto«
Mesto in »proti-mesto«
Mesta bodo spet Kristusova od spodaj navzgor
V pozni antiki in po padcu rimskega cesarstva je bilo krščanstvo tudi na našem prostoru mestna religija. Danes bi rekli, de je bilo »urbani fenomen«. Zadnje poganske skupnosti so se ohranjale po alpskih dolinah. Čim bolj so se zbližale z mestnim življenjem, tem več je bilo možnosti, da slišijo za Kristusa.
Na začetku tretjega tisočletja je slika obrnjena. Mesta kažejo ateizem, podeželje ostaja verno. Čim bolj se zbližaš z mestnim življenjem, tem več je možnosti, da pozabiš na Kristusa. In kjer so nekoč najdlje vztrajali pogani, se danes skrivajo zadnje močne skupnosti kristjanov. Ko greš npr. v Zgornjo Savinjsko dolino, si od Mozirja naprej kot bi vstopil v nekakšno katoliško enklavo.
Toda o prihodnosti krščanstva se ne bo odločalo na podeželju.
Papež Frančišek je pred kratkim (7. februarja) spregovoril o mestih. Dejal je: »Na našem planetu več kot polovica ljudi živi v mestih. Mestno življenje ima velik vpliv na miselnost, kulturo, ži...
Na začetku tretjega tisočletja je slika obrnjena. Mesta kažejo ateizem, podeželje ostaja verno. Čim bolj se zbližaš z mestnim življenjem, tem več je možnosti, da pozabiš na Kristusa. In kjer so nekoč najdlje vztrajali pogani, se danes skrivajo zadnje močne skupnosti kristjanov. Ko greš npr. v Zgornjo Savinjsko dolino, si od Mozirja naprej kot bi vstopil v nekakšno katoliško enklavo.
Toda o prihodnosti krščanstva se ne bo odločalo na podeželju.
Papež Frančišek je pred kratkim (7. februarja) spregovoril o mestih. Dejal je: »Na našem planetu več kot polovica ljudi živi v mestih. Mestno življenje ima velik vpliv na miselnost, kulturo, ži...