»Besedilo je aktualno. Je med nami kdo, ki še ni izkusil prevare in laži?«
»Besedilo je aktualno. Je med nami kdo, ki še ni izkusil prevare in laži?«
Alojzij Stražar, režiser predstave
Alojzij Stražar, režiser predstave
Po kakšnem ključu ste izbrali Raimundovo uspešnico?
Že dalj časa sem jo imel na seznamu za uprizoritev na našem odru. Odkar mi jo je pred leti priporočil duhovnik in dirigent Mirko Cuderman, me je vznemirjala.
Zakaj?
Preprosto zato, ker je imenitno napisan tekst. Raimund ni bil le pisec in dramaturg, v svojem času je v večini predstav kar sam odigral glavno vlogo. Besedilo igralcem ponuja neizčrpne možnosti, da pokažejo svoje igralske sposobnosti in domišljijo. Liki so, kot pravi naš prevajalec, živi in neposredno odslikani iz vsakdanjega življenja, hkrati pa psihološko izdelani do zadnje tančice.
Kaj pa aktualnost sporočila predstave?
V tekstu se lahko najde vsak sodoben človek. Kdo še ni izkusil na lastni koži prevare, laži, hinavščine najbližjih? Trapež je v svojem bistvu dober človek, posojal je denar prijateljem in znancem, pa mu nihče ni vrnil, zato je postal nezaupljiv do vse...
Po kakšnem ključu ste izbrali Raimundovo uspešnico?
Že dalj časa sem jo imel na seznamu za uprizoritev na našem odru. Odkar mi jo je pred leti priporočil duhovnik in dirigent Mirko Cuderman, me je vznemirjala.
Zakaj?
Preprosto zato, ker je imenitno napisan tekst. Raimund ni bil le pisec in dramaturg, v svojem času je v večini predstav kar sam odigral glavno vlogo. Besedilo igralcem ponuja neizčrpne možnosti, da pokažejo svoje igralske sposobnosti in domišljijo. Liki so, kot pravi naš prevajalec, živi in neposredno odslikani iz vsakdanjega življenja, hkrati pa psihološko izdelani do zadnje tančice.
Kaj pa aktualnost sporočila predstave?
V tekstu se lahko najde vsak sodoben človek. Kdo še ni izkusil na lastni koži prevare, laži, hinavščine najbližjih? Trapež je v svojem bistvu dober človek, posojal je denar prijateljem in znancem, pa mu nihče ni vrnil, zato je postal nezaupljiv do vse...