Dva odmeva
Dva odmeva
ČE BI VSI VSE ODPUSTILI
V članku s tem naslovom (Družina št. 16, 19. aprila 2015) je bilo govora o odpuščanju. Zmotilo me je, ker se tako rado sadi rožice, govori in piše zgolj o tem, ne pa tudi o kazni, ki je z odpuščanjem nujno ali pa vsaj zelo tesno povezana.
To je prišlo tako daleč, da tudi verniki menda kar vsi po vrsti mislimo, da če nam je odpuščeno, recimo pri spovedi, da nam je odpuščena tudi kazen. Da se o tem ne govori in piše, je menda razlog v bojazni, da bi potem ljudje manj cenili spoved, manj bi po spovedi čutili olajšanje in se manj spovedovali.
V resnici je baje tako: Bog ti je že odpustil, toda kazen vseeno pride. Še zlasti, če napake ali greha ne popraviš. Če se recimo ne opravičiš za žalitev ali če ne vrneš ukradene stvari. O bl. Slomšku beremo, da se je pri Novi Cerkvi kot kaplan zelo zameril nekaterim, ko jih je celo iz spovednice pošiljal domov, da popravijo, vrnejo, dajo nadomestilo, se opravičijo, šele potem naj pridejo po od...
V članku s tem naslovom (Družina št. 16, 19. aprila 2015) je bilo govora o odpuščanju. Zmotilo me je, ker se tako rado sadi rožice, govori in piše zgolj o tem, ne pa tudi o kazni, ki je z odpuščanjem nujno ali pa vsaj zelo tesno povezana.
To je prišlo tako daleč, da tudi verniki menda kar vsi po vrsti mislimo, da če nam je odpuščeno, recimo pri spovedi, da nam je odpuščena tudi kazen. Da se o tem ne govori in piše, je menda razlog v bojazni, da bi potem ljudje manj cenili spoved, manj bi po spovedi čutili olajšanje in se manj spovedovali.
V resnici je baje tako: Bog ti je že odpustil, toda kazen vseeno pride. Še zlasti, če napake ali greha ne popraviš. Če se recimo ne opravičiš za žalitev ali če ne vrneš ukradene stvari. O bl. Slomšku beremo, da se je pri Novi Cerkvi kot kaplan zelo zameril nekaterim, ko jih je celo iz spovednice pošiljal domov, da popravijo, vrnejo, dajo nadomestilo, se opravičijo, šele potem naj pridejo po od...