Digitalni svet – velik izziv za Cerkev
Digitalni svet – velik izziv za Cerkev
Po besedah predsednika Papeškega sveta za družbeno obveščanje mons. Claudija Maria Cellija ima pri cerkvenem obveščanju večjo moč privlačnost kot verska propaganda.
Po besedah predsednika Papeškega sveta za družbeno obveščanje mons. Claudija Maria Cellija ima pri cerkvenem obveščanju večjo moč privlačnost kot verska propaganda. Privlačnost pomeni, da drugi razumejo sporočilo na osnovi pričevanja. Zato morajo biti katoličani navzoči v digitalnem svetu, v njem pa pričevati za vrednote, v katere verjamemo. Povezati je treba življenje in evangelij. Danes človek bolj verjame pričevalcem kot učiteljem. In če verjame učitelju, mu zato, ker je tudi pričevalec.
Škofije in župnije naj tudi prek spleta iščejo dialog s temi, ki niso nikoli prestopili cerkvenega praga, pogosto pa so na spletnih straneh. Toda ne moremo krščansko živeti samo pred računalnikom. Krščanstvo terja življenje in skupnost. Na spletnih straneh z lepimi, všečnimi, simpatičnimi in spodbudnimi vsebinami lahko človek sreča Jezusa, toda nato mora poiskati skupnost, k...