Tako je »od kruha, da mu ne bo v pogubo«
Tako je »od kruha, da mu ne bo v pogubo«
V sklepnem dokumentu izredne sinode o družini (Relatio Synodi 2013) je zapisano, da so sinodalni očetje premišljevali tudi o možnosti, »da bi ločeni in ponovno poročeni lahko pristopili k zakramentu pokore in evharistije, in sicer v nekaterih okoliščinah in pod natančno določenimi pogoji« (52). Kljub temu je več sinodalnih očetov ostalo pri stališču, da je treba ohraniti dosedanjo prakso, da se tistih, ki so bili razvezani in nato ponovno poročeni, ne prepušča k svetemu obhajilu, kajti njihovo življenjsko stanje in življenjski položaj sta v objektivnem protislovju s tisto ljubezensko zavezo med Kristusom in Cerkvijo, ki jo evharistija napravlja vidno in navzočo. Pri tem se sklicujejo na pastoralni razlog: »če bi take ljudi pripuščali k svetemu obhajilu, bi to vernike zavajalo v zmote in zmedenost glede cerkvenega nauka o nerazvezljivosti zakona« (Janez Pavel II., Apostolsko pismo o družini, 84,4).
Tudi Kongregacija za nauk vere je v pismu škofom katoliške Cerkve glede prej...