»Odstrli smo tančico stoletij«
»Odstrli smo tančico stoletij«
Mateja Neža Sitar, urednica monografije in avtorica dveh prispevkov
Mateja Neža Sitar, urednica monografije in avtorica dveh prispevkov
Zakaj so poslikave v ljubljanski stolnici tako posebne, da ste kar nekaj let po končani obnovi izdali še obsežno monografijo?
Poslikava severnoitalijanskega slikarja Giulia Quaglia v ljubljanski stolnici je ključna za razvoj slovenskega baročnega slikarstva. Nazadnje restavrirana poslikava ladijskega oboka je umetnikovo najkvalitetnejše in najzrelejše delo, ki je vplivalo na razvoj iluzionističnega stenskega slikarstva pri nas, na primer na Jelovškovo poslikavo v šentpetrski cerkvi in druge.
Priprava monografije je bila zadnja naloga konservatorko-restavratorskga projekta in uresničitev sklepa mednarodne strokovne komisije. Pripravljati smo jo začeli po koncu projekta, delali smo dolgo in vztrajno. Namen je bil zbrati in v treh jezikih, slovenskem, angleškem in it...
Zakaj so poslikave v ljubljanski stolnici tako posebne, da ste kar nekaj let po končani obnovi izdali še obsežno monografijo?
Poslikava severnoitalijanskega slikarja Giulia Quaglia v ljubljanski stolnici je ključna za razvoj slovenskega baročnega slikarstva. Nazadnje restavrirana poslikava ladijskega oboka je umetnikovo najkvalitetnejše in najzrelejše delo, ki je vplivalo na razvoj iluzionističnega stenskega slikarstva pri nas, na primer na Jelovškovo poslikavo v šentpetrski cerkvi in druge.
Priprava monografije je bila zadnja naloga konservatorko-restavratorskga projekta in uresničitev sklepa mednarodne strokovne komisije. Pripravljati smo jo začeli po koncu projekta, delali smo dolgo in vztrajno. Namen je bil zbrati in v treh jezikih, slovenskem, angleškem in it...