Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Videk v digitalni dobi

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 25. 10. 2014 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 23.10.2014 / 12:47
Videk v digitalni dobi

Videk v digitalni dobi

Mladost v srcu na 6. medgeneracijskem festivalu v Mariboru

Glasbena pravljica Vidku ni treba v H&M je navdušila staro in mlado. Foto: K. S.

»Živimo v divji porabniški družbi,« je navzoče v športni dvorani Zavoda A. M. Slomška na Vrbanski v Mariboru nagovoril dr. Aleksander Zadel med predavanjem z naslovom Otroci v času digitalne dobe, ki je bilo 18. oktobra v sklopu 6. medgeneracijskega festivala. »Večino dobrin si lahko privoščimo na osnovi kreditov in mislimo, da nam pripadajo stvari, ki si jih ne zaslužimo. Vse, da bi denar krožil, toda denar nič ne kroži, ampak se steka v centre moči,« je bil kritičen Zadel. Vse v logiki sodobnega marketinga, da je ljudem treba prodati tisto, kar si želijo, in ne le tistega, kar mislijo, da potrebujejo. Oglasi nam največkrat prikazujejo srečnega posameznika, par ali družino. »Kaj želimo našim otrokom?« se je spraševal Zadel? Najpogostejši odgovor je, da bi bi...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh