Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Družbena omrežja – izziv za Cerkev

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 26. 04. 2014 / 22:00
Čas branja: 7 minut
Nazadnje Posodobljeno: 13.05.2014 / 09:06

Družbena omrežja – izziv za Cerkev

Družbeni mediji, posebej to velja za twitter, utrjujejo položaj najhitrejšega prenosnika in vira informacij.

Minilo je dobro leto od izvolitve papeža Frančiška. Izvolitev in dogodki pred tem so sprožili veliko zanimanje v javnosti, zato smo se odločili za podrobno spremljanje dogajanja na družbenih omrežjih, podrobneje na twitterju. Analitično smo spremljali medijsko poročanje o dogajanju v Vatikanu (odstop papeža Benedikta XVI., konklave in izvolitev novega papeža, začetek delovanja papeža Frančiška) v obdobju od 22. februarja do 31. marca 2013.

Družbeni mediji, posebej to velja za twitter, utrjujejo položaj najhitrejšega prenosnika in vira informacij. Vstop nekaterih organizacij in predstavnikov Cerkve v družbena omrežja je zgodovinski, saj kaže na to, da je pripravljena na dialog in bolj osebno komunikacijo z uporabniki družbenih omrežij, kar je v nasprotju z običajnimi predstavami o Cerkvi kot tradicionalni ustanovi, ki govori/pridiga, a ne prisluhne. Družbena omrežjaodpirajo nove kanale razširjanja vere, ohranjanja žive Cerkve in skupnosti ter neposredno povezovanje z vernik...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh