Družbena omrežja – izziv za Cerkev
Družbena omrežja – izziv za Cerkev
Minilo je dobro leto od izvolitve papeža Frančiška. Izvolitev in dogodki pred tem so sprožili veliko zanimanje v javnosti, zato smo se odločili za podrobno spremljanje dogajanja na družbenih omrežjih, podrobneje na twitterju. Analitično smo spremljali medijsko poročanje o dogajanju v Vatikanu (odstop papeža Benedikta XVI., konklave in izvolitev novega papeža, začetek delovanja papeža Frančiška) v obdobju od 22. februarja do 31. marca 2013.
Družbeni mediji, posebej to velja za twitter, utrjujejo položaj najhitrejšega prenosnika in vira informacij. Vstop nekaterih organizacij in predstavnikov Cerkve v družbena omrežja je zgodovinski, saj kaže na to, da je pripravljena na dialog in bolj osebno komunikacijo z uporabniki družbenih omrežij, kar je v nasprotju z običajnimi predstavami o Cerkvi kot tradicionalni ustanovi, ki govori/pridiga, a ne prisluhne. Družbena omrežjaodpirajo nove kanale razširjanja vere, ohranjanja žive Cerkve in skupnosti ter neposredno povezovanje z vernik...