Učitelj z brega
Učitelj z brega
V temelj ljubezenskega odnosa je vtkana potreba po navezanosti
V temelj ljubezenskega odnosa je vtkana potreba po navezanosti
V prejšnjem članku sva govorila o tem, kako želiva biti slišana, takšna, kot sva. Če se vprašamo, ali želimo drugega slišati, si bomo vsekakor potrdili. Ampak zakaj se nam v pogovoru zatakne? Odgovor sva najprej iskala v Svetem pismu.
Jože: V pogovoru s tabo se počutim podobno kot Peter in njegovi prijatelji ribiči po Jezusovem vstajenju. Bili so prazni, niso vedeli, kaj bi počeli, in nič se ni dogajalo. Peter se je spomnil, da bo šel lovit ribe. Vsi so mu pritegnili. Vso noč so metali mreže in nič ujeli. Zjutraj so videli postavo nekoga, ki jih je prosil za ribe. Vrzite mrežo še na drugo stran, jim je zaklical z brega. Poslušali so in ujeli veliko rib. Po tem so spoznali, da je to v resnici njihov učitelj.
Lidija: Dejansko je ta izkušnja podobna najinemu pogovoru. Če se pogovarjava na običajen način, ne ujameva nič. Najin pogovor je bil dober, kadar sva poslušala učit...
V prejšnjem članku sva govorila o tem, kako želiva biti slišana, takšna, kot sva. Če se vprašamo, ali želimo drugega slišati, si bomo vsekakor potrdili. Ampak zakaj se nam v pogovoru zatakne? Odgovor sva najprej iskala v Svetem pismu.
Jože: V pogovoru s tabo se počutim podobno kot Peter in njegovi prijatelji ribiči po Jezusovem vstajenju. Bili so prazni, niso vedeli, kaj bi počeli, in nič se ni dogajalo. Peter se je spomnil, da bo šel lovit ribe. Vsi so mu pritegnili. Vso noč so metali mreže in nič ujeli. Zjutraj so videli postavo nekoga, ki jih je prosil za ribe. Vrzite mrežo še na drugo stran, jim je zaklical z brega. Poslušali so in ujeli veliko rib. Po tem so spoznali, da je to v resnici njihov učitelj.
Lidija: Dejansko je ta izkušnja podobna najinemu pogovoru. Če se pogovarjava na običajen način, ne ujameva nič. Najin pogovor je bil dober, kadar sva poslušala učit...