Ravnodušnost je novo ime ateizma
Ravnodušnost je novo ime ateizma
Iz razmišljanja o veri in letu vere kardinala Gianfranca Ravasija, predsednika Papeškega sveta za kulturo
Vprašanje vere je mogoče prezreti, ne pa se mu izogniti. Vera pogosto prekriža pot celo tistim, ki so napoteni drugam. Sv. Pavel, ki se je tega dobro zavedal, je osupel znova bral in navajal besede preroka Izaija in Rimljanom napisal: »Izaija si celo upa reči: Našli so me tisti, ki me niso iskali, razodel sem se njim, ki niso spraševali po meni« (10,20). Na višku ruske revolucije leta 1918 je Aleksander Blok spesnil pesem Dvanajsteri, v dnevniku pa primoran zapisal: »Ko sem jo končal, sem se sam čudil: zakaj sploh Kristus? Zares Kristus? Čim pozorneje sem se spraševal, tem razločneje sem videl Kristusa. Žal Kristusa. Žal prav Kristusa!«
Verovati in razumeti
Pavlova izkušnja nam pomaga razumeti, da vera ni le vprašanje človeka, marveč tudi Boga. On je tisti, ki stopa na poti človeštva, stopa pred svojo stvaritev: pred človeka s svojo svobodo, da se...