Tradicionalna stališča kot nazadnjaški ekstremizmi?!
Tradicionalna stališča kot nazadnjaški ekstremizmi?!
Ustvarjanje vtisa nezaželenosti konservativnih vrednot v javnem diskurzu
Ko javna debata v Sloveniji nanese na družbena vprašanja, kot so družinski zakonik, istospolna partnerska skupnost, ločitev države od vere, strpnost in sožitje med družbenimi skupinami, ta prostor debate pogosto postane nasršen in pretirano občutljiv. Postane tudi vzvišen, napihnjen, uperjen v »vse-ali-nič« ter se na čase sprevrže v osebne napade. Ob tem je seveda odveč pripomniti, da v tovrstnem prostoru možnosti za širši konsenz (ali pa vsaj medsebojno spoštovanje vrednot in stališč) ni. Morda pa je med socialno liberalnimi in socialno konservativnimi pogledi konsenz o omenjenih vprašanjih težko pričakovati?
Srž problema vidim tudi v tem, da liberalni aktivizem in liberalni mediji (p)ostajajo izjemno togi in nezmožni za kakovostno debato v družbenem prostoru raznolikih idej in pogledov. Nepripravljenost sprejemanja dejstva, da so tudi konservativni pogledi del tega prostora, privede do o...
Ko javna debata v Sloveniji nanese na družbena vprašanja, kot so družinski zakonik, istospolna partnerska skupnost, ločitev države od vere, strpnost in sožitje med družbenimi skupinami, ta prostor debate pogosto postane nasršen in pretirano občutljiv. Postane tudi vzvišen, napihnjen, uperjen v »vse-ali-nič« ter se na čase sprevrže v osebne napade. Ob tem je seveda odveč pripomniti, da v tovrstnem prostoru možnosti za širši konsenz (ali pa vsaj medsebojno spoštovanje vrednot in stališč) ni. Morda pa je med socialno liberalnimi in socialno konservativnimi pogledi konsenz o omenjenih vprašanjih težko pričakovati?
Srž problema vidim tudi v tem, da liberalni aktivizem in liberalni mediji (p)ostajajo izjemno togi in nezmožni za kakovostno debato v družbenem prostoru raznolikih idej in pogledov. Nepripravljenost sprejemanja dejstva, da so tudi konservativni pogledi del tega prostora, privede do o...