Hitler trener!?
Hitler trener!?
O pomenu in vlogi zgodovine zlasti v izobraževanju
Ena izmed ključnih zarez, zaradi katerih slovensko družbo zaznavamo kot eno najbolj razdeljenih, je tista, povezana z različnim, pravzaprav kar nasprotujočim si pogledom na nekatera vprašanja narodove preteklosti. Prav zato se v javnem prostoru vedno pogosteje slišijo klici k puščanju preteklosti v preteklosti in izključnemu oziranju iz sedanjosti v prihodnost. Pa je to res rešitev? Ali ni bolj prava pot temeljni (tudi filozofski) razmislek o tem, kaj zgodovina sploh je, kakšen je ali bi moral biti njen pomen v sodobni družbi, kakšen je lahko njen prispevek k narodni istovetnosti in demokratičnemu sobivanju?
»V šoli spomina«
Za to pot so se odločili v uredništvu revije Vzgoja in osrednji vsebinski sklop prve letošnje številke pod krovnim naslovom V šoli spomina posvetili tem temam. V javnost so jih pospremili z okroglo mizo, ki so jo v...