Rešitev je tuji strateški partner
Rešitev je tuji strateški partner
Luka Koper in prerivanje za nove tovore v severnojadranskih pristaniščih
Luka Koper in prerivanje za nove tovore v severnojadranskih pristaniščih
Kakšno je sedanje stanje prometa v severnojadranskih lukah? Tekoča statistika in tržne analize kažejo na hitro rastoč obojestranski pomorski blagovni promet med azijskimi gospodarskimi velikani ter Srednjo in Vzhodno Evropo. O tem govori tudi interes logističnih velikanov, kot so Maersk, Schenker idr., za vlaganja v povečanje pretovornih zmogljivosti severnojadranskih luk. S tem, da jih tudi gospodarska kriza sili v iskanje krajših in cenejših poti, kar v primerjavi z zahodnimi evropskimi lukami predstavlja jadranski koridor.
Na pritisk novih tovorov se pripravljajo tudi severnojadranska pristanišča podaljševanjem obstoječih pomolov, z nabavo novih sodobnih žerjavov, z izgradnjo zalednih terminalov in s poglabljanjem vplovnih kanalov. Koper pri tem že zaostaja, saj je Trst že usposobljen za sprejemanje ladij velikank, Reka pa ravnokar končuje poglabljanje morja in jih bo lahko sprej...
Kakšno je sedanje stanje prometa v severnojadranskih lukah? Tekoča statistika in tržne analize kažejo na hitro rastoč obojestranski pomorski blagovni promet med azijskimi gospodarskimi velikani ter Srednjo in Vzhodno Evropo. O tem govori tudi interes logističnih velikanov, kot so Maersk, Schenker idr., za vlaganja v povečanje pretovornih zmogljivosti severnojadranskih luk. S tem, da jih tudi gospodarska kriza sili v iskanje krajših in cenejših poti, kar v primerjavi z zahodnimi evropskimi lukami predstavlja jadranski koridor.
Na pritisk novih tovorov se pripravljajo tudi severnojadranska pristanišča podaljševanjem obstoječih pomolov, z nabavo novih sodobnih žerjavov, z izgradnjo zalednih terminalov in s poglabljanjem vplovnih kanalov. Koper pri tem že zaostaja, saj je Trst že usposobljen za sprejemanje ladij velikank, Reka pa ravnokar končuje poglabljanje morja in jih bo lahko sprej...