Katoličani in novi mediji
Katoličani in novi mediji
Odbor za komunikacije pri ameriški škofovski konferenci je ob robu rednega letnega zasednja konference predstavil raziskavo o uporabi novih medijev med katoličani v ZDA. Kaj pokažejo izsledki raziskave, v katero je bilo zajetih nekaj več kot tisoč katoličanov? 62 % oz. okoli 36,2 milijona odraslih katoličanov v ZDA ima svoj profil na socialnem omrežju facebook; 58 % katoličanov, starih trideset let in mlajših, na svojih profilih vsaj enkrat tedensko objavlja najrazličnejše vsebine; skoraj tretjina sodelujočih v anekti je bila naklonjena predlogu, da bi njihovi duhovniki pisali spletne dnevnike; med anketiranci jih je bilo sicer 5 % (ta delež naraste na 13 % med nedeljniki), ki redno berejo katoliške bloge; več kot polovica vprašanih (53 %) se sicer ne zaveda cerkvene navzočnosti na spletu; katoliške spletne strani, ki jih odrasli katoličani najpogosteje obiskujejo, pa so strani njihovih župnij. Raziskava je še pokazala, da kljub novim komunikacijskih tehnologijam katoličani kot notr...