Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Katoličani in novi mediji

Objava: 24. 11. 2012 / 23:00
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 15.02.2013 / 10:07

Katoličani in novi mediji

Odbor za komunikacije pri ameriški škofovski konferenci je ob robu rednega letnega zasednja konference predstavil raziskavo o uporabi novih medijev med katoličani v ZDA. Kaj pokažejo izsledki raziskave, v katero je bilo zajetih nekaj več kot tisoč katoličanov?

Odbor za komunikacije pri ameriški škofovski konferenci je ob robu rednega letnega zasednja konference predstavil raziskavo o uporabi novih medijev med katoličani v ZDA. Kaj pokažejo izsledki raziskave, v katero je bilo zajetih nekaj več kot tisoč katoličanov? 62 % oz. okoli 36,2 milijona odraslih katoličanov v ZDA ima svoj profil na socialnem omrežju facebook; 58 % katoličanov, starih trideset let in mlajših, na svojih profilih vsaj enkrat tedensko objavlja najrazličnejše vsebine; skoraj tretjina sodelujočih v anekti je bila naklonjena predlogu, da bi njihovi duhovniki pisali spletne dnevnike; med anketiranci jih je bilo sicer 5 % (ta delež naraste na 13 % med nedeljniki), ki redno berejo katoliške bloge; več kot polovica vprašanih (53 %) se sicer ne zaveda cerkvene navzočnosti na spletu; katoliške spletne strani, ki jih odrasli katoličani najpogosteje obiskujejo, pa so strani njihovih župnij. Raziskava je še pokazala, da kljub novim komunikacijskih tehnologijam katoličani kot notr...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh