Mediji na robu
Mediji na robu
Kriza postavlja Slovenijo in vse nas pred težke odločitve. Ena od teh je predlog dodatne davčne obremenitve tiskanih medijev. Z dvigom davka na dodano vrednost za predlaganih dodatnih 11,5 % bo ob že strukturni krizi poslovnega modela stroke celotno časopisno-revijalno založništvo potisnjeno na rob finančnega preživetja. Tudi Družina. Razumem, da država potrebuje nova sredstva za reševanje javnih financ, če pa namerava doseči hkrati s tem tudi preobrazbo medijske scene, se bojim, da sega dlje, kot bi smela. Odločitve o tem, kateri medij naj obstane in kateri naj odide s prizorišča, ne sme vzeti v svoje roke nobena oblast, temveč mora njihovo usodo prepustiti lastnikom, investitorjem in medijskim podjetnikom, predvsem pa bralcem, kupcem in naročnikom.
Z najbolj glasnimi slovenskimi tiskanimi mediji pa nekaj resnično ni v redu. Kot bralec po službeni dolžnosti se prepogosto srečujem s tendencioznostjo, skonstruiranimi novicami, ponavljanjem mitov ter logiko izključevanja ide...