Brez presenečenj!?
Brez presenečenj!?
Ekonomska logika je povsem pogorela
Par presrečen posluša zdravnika, verjetno ginekologa, ki zagotavlja, da bosta dobila zdravega otroka. Potem začne zdravnik računati: plenice, hrana, šolanje, mobitel itd. in naračuna v slabih dvajsetih letih za 70 tisoč evrov stroškov. Osupel par potolaži z dejstvom, da je tako še odlično in v redu, lahko bi namreč bila dva. Potem sledi slaboumna in zavajajoča trditev, da se z nakupom avtomobila neke znamke to ne more zgoditi. Pri tem nakupu natančno vemo, pri čem kupec je. Tako je. Govorimo o reklami, ki se te dni vrti po televizijskih programih.
Obupna primerjava
Kako je sploh mogoče primerjati otroka z avtom? Že to je skrajno perverzna zamisel. Kot da bi bil, pa naj bo še tako dobre znamke, kakšen avtomobil sposoben koga spraviti v smeh ali ga objeti. Že tako imamo v današnjem svetu težave z razločevanjem osebkov in predmetov in kaj hitro prve popredmetimo in druge malikujemo kot male bogove. Zakaj je potem tr...