Kakovostna šola prihodnosti
Kakovostna šola prihodnosti
Ali je kakovostna šola lahko ena izmed poti za izhod iz družbene krize? Zakaj smo v šoli nehali ocenjevati vedenje? Bonton je prav tako pomemben kot znanje.
Siti smo že dolgotrajne in mučne družbene krize. Še najslabše se zdi vrtenje v začaranem krogu, kot da ni izhoda iz nje. Večina ljudi se čuti nemočne, elite pa si še naprej – brez slehernega sramu in čuta za druge – grabijo bogastvo, čeprav ga imajo še za tako razkošno življenje preveč. Zato se vedno več ljudi sprašuje, kako doseči nujni zasuk proti bolj pravični in solidarni družbi, družbi skupne blaginje, ki je ne bo določala le ekonomija, marveč tudi socialna, duhovna in ekološka stran življenja.
Kot smo nedavno brali, Christian Felber meni, da takšen zasuk ni mogoč, dokler šolski sistemi ne vpeljejo novih vidikov izobraževanja in vzgoje. Avtor med nujnimi novimi predmeti omenja »emociologijo«, se pravi vedo o čustvih oziroma čustveno vzgojo; komunikacijo kot vedo o poslušanju in govorjenju iz srca; eti...
Siti smo že dolgotrajne in mučne družbene krize. Še najslabše se zdi vrtenje v začaranem krogu, kot da ni izhoda iz nje. Večina ljudi se čuti nemočne, elite pa si še naprej – brez slehernega sramu in čuta za druge – grabijo bogastvo, čeprav ga imajo še za tako razkošno življenje preveč. Zato se vedno več ljudi sprašuje, kako doseči nujni zasuk proti bolj pravični in solidarni družbi, družbi skupne blaginje, ki je ne bo določala le ekonomija, marveč tudi socialna, duhovna in ekološka stran življenja.
Kot smo nedavno brali, Christian Felber meni, da takšen zasuk ni mogoč, dokler šolski sistemi ne vpeljejo novih vidikov izobraževanja in vzgoje. Avtor med nujnimi novimi predmeti omenja »emociologijo«, se pravi vedo o čustvih oziroma čustveno vzgojo; komunikacijo kot vedo o poslušanju in govorjenju iz srca; eti...