Mož, ki je ljubil kolesa in vonj po bencinu
Mož, ki je ljubil kolesa in vonj po bencinu
Tistega novembrskega dne leta 1898 je ljubljanske ulice napolnil nenavaden ropot. Ljudem je zastajal korak, na obrazih so se jim risale radovednost, začudenje in celo strah. Česar človek ne razume in ne pozna, tega se boji. Mnogi, zlasti starejši, niso mogli razumeti, kako se lahko nenavadna kočija premika, čeprav ni vanjo vprežen niti en konj. To vprašanje pa sploh ni begalo paglavcev, ki so se z glasnim vriščem trumoma podili za njo. Z mladimi je pač drugače – njih novosti neustavljivo privlačijo.
Tisto leto, ko je Anton Codelli v Ljubljano pripeljal prvi avto, so v mestu odprli tudi popravljalnico koles graškega podjetnika Janeza Puha, ki je začel kmalu izdelovati tudi motocikle in avtomobile. Kadar se je z enim od njih pripeljal v rodne Slovenske gorice, je povzročil podobno vznemirjenje kot Codelli v Ljubljani. Ko je avto sopihal v breg, so se iz hiš usuli ljudje. Mnogi so se še dobro spominjali, kako živahen fant, ki je...
Tisto leto, ko je Anton Codelli v Ljubljano pripeljal prvi avto, so v mestu odprli tudi popravljalnico koles graškega podjetnika Janeza Puha, ki je začel kmalu izdelovati tudi motocikle in avtomobile. Kadar se je z enim od njih pripeljal v rodne Slovenske gorice, je povzročil podobno vznemirjenje kot Codelli v Ljubljani. Ko je avto sopihal v breg, so se iz hiš usuli ljudje. Mnogi so se še dobro spominjali, kako živahen fant, ki je...