Moč oglaševalskega stroja
Moč oglaševalskega stroja
Ali pustimo, da oglaševalci razmišljajo namesto nas?
Boj na trgu je baje neusmiljen in oglaševalci uporabljajo vse bolj učinkovite prodajne trike, ki so že na meji poseganja v človekovo zasebnost. Ali ste se kdaj vprašali, kako neki Facebook iz leta v leto kljub popolnoma brezplačni osnovni storitvi beleži visoke dobičke. Kaj torej prodajajo? Ali res samo prostor za oglase? Ali pa jim je uspelo z računalniškimi orodji prodreti v naše možgane in oglaševalcem in tržnikom prodajajo slog našega življenja.
Martin Lindstrom, eden najvidnejših strokovnjakov za trženje na svetu, v novi knjigi Brandwashed razkriva, kako nam je oglaševalska industrija zlezla v možgane in ustvarja naše potrebe in nakupovalne navade.
Oglaševanje oblikuje kupca
Lindstrom pravi, da oglaševalci vplivajo na človeka, preden se sploh rodi. Otrok že v maminem trebuhu sliši, vonja in doživlja svet nakupovalnih središč. To...