Moč evharističnega kruha
Moč evharističnega kruha
Moč evharističnega kruha
Praznik svetega Rešnjega telesa je veliko dejanje javnega češčenja evharistije, zakramenta, v katerem Gospod ostane navzoč tudi po njem, da je tako vedno z nami vsako uro in vse dni. Že sv. Justin, ki nam je zapustil najstarejša pričevanja o evharističnem bogoslužju, je zatrdil, da so potem, ko je bilo obhajilo razdeljeno navzočim, diakoni odnesli posvečeni kruh tudi odsotnim (prim. Apologia, 1,65). Zato je najsvetejši kraj v cerkvah prostor, kjer se hrani evharistija. Slovesni praznik Rešnjega telesa in krvi vsakič znova nakaže vrednost evharističnega češčenja. Božji služabnik Pavel VI. je spomnil, da katoliška Cerkev časti evharistijo »ne samo med mašo, temveč tudi zunaj nje, ko z največjo skrbnostjo hrani posvečene hostije ter jih daje v slovesno češčenje, ko jih v procesijah radostno nosi množica kristjanov« (Mysterium fidei, 57). Češčenje lahko opravimo osebno, ko se v zbranosti ustavimo pred t...
Praznik svetega Rešnjega telesa je veliko dejanje javnega češčenja evharistije, zakramenta, v katerem Gospod ostane navzoč tudi po njem, da je tako vedno z nami vsako uro in vse dni. Že sv. Justin, ki nam je zapustil najstarejša pričevanja o evharističnem bogoslužju, je zatrdil, da so potem, ko je bilo obhajilo razdeljeno navzočim, diakoni odnesli posvečeni kruh tudi odsotnim (prim. Apologia, 1,65). Zato je najsvetejši kraj v cerkvah prostor, kjer se hrani evharistija. Slovesni praznik Rešnjega telesa in krvi vsakič znova nakaže vrednost evharističnega češčenja. Božji služabnik Pavel VI. je spomnil, da katoliška Cerkev časti evharistijo »ne samo med mašo, temveč tudi zunaj nje, ko z največjo skrbnostjo hrani posvečene hostije ter jih daje v slovesno češčenje, ko jih v procesijah radostno nosi množica kristjanov« (Mysterium fidei, 57). Češčenje lahko opravimo osebno, ko se v zbranosti ustavimo pred t...