Zadetek v polno
Zadetek v polno
ZADETEK V POLNO
Na vse primere, ko je šlo za žaljenje in nestrpnost do kristjanov, ni nihče reagiral in v družbi so ustvarili vtis, da je normalno, da si lahko nestrpen do tega dela prebivalstva. Še več, tako toleriranje nestrpnosti do kristjanov je pripeljalo do višanja praga tolerance do vsake druge nestrpnosti.
Demokracija
Teolog mag. Božo Rustja
* * *
V časih najhujše diktature in napadov na Cerkev (1945–53) so ostro pisali oz. blatili le kler: duhovnike, škofe, papeža; dosledno pa so se držali meje, da javno zaradi njihove veroizpovedi niso napadali »navadnih« vernikov (pustimo zdaj ob strani dejanske pritiske na verne laike). Dr. Hribarjeva pa v svojih izvajanjih /ko med drugim pravi: »Ni problem v tem, da so verni ljudje na vodilnih mestih; sporno je, da na teh mestih ne ravnajo kot javne osebe, ampak kot funkcionarji vere alias Cerkve«/ ugotavlja oz. podaja diagnozo, da slovenski katoličani ne ravnajo kot javne osebe, še huje,...
Na vse primere, ko je šlo za žaljenje in nestrpnost do kristjanov, ni nihče reagiral in v družbi so ustvarili vtis, da je normalno, da si lahko nestrpen do tega dela prebivalstva. Še več, tako toleriranje nestrpnosti do kristjanov je pripeljalo do višanja praga tolerance do vsake druge nestrpnosti.
Demokracija
Teolog mag. Božo Rustja
* * *
V časih najhujše diktature in napadov na Cerkev (1945–53) so ostro pisali oz. blatili le kler: duhovnike, škofe, papeža; dosledno pa so se držali meje, da javno zaradi njihove veroizpovedi niso napadali »navadnih« vernikov (pustimo zdaj ob strani dejanske pritiske na verne laike). Dr. Hribarjeva pa v svojih izvajanjih /ko med drugim pravi: »Ni problem v tem, da so verni ljudje na vodilnih mestih; sporno je, da na teh mestih ne ravnajo kot javne osebe, ampak kot funkcionarji vere alias Cerkve«/ ugotavlja oz. podaja diagnozo, da slovenski katoličani ne ravnajo kot javne osebe, še huje,...