Naj kupujem slovensko?
Naj kupujem slovensko?
Ob polemiki zaradi podražitve nekaterih živil so mi prišla na misel gesla promocijske kampanje, ki jo je z blagovno znamko KUPUJEM SLOVENSKO pred tremi leti začela Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij. Povečati želijo kupovanje živil slovenskih pridelovalcev in izdelovalcev, vendar ne pozivajo k izogibanju tujim izdelkom in ne gre za priviligiranje izdelkov slovenske živilske industrije, temveč le za privzgajanje pozitivnega stališča do izdelkov Made in Slovenia. Pravzaprav (pozno) sledijo podobnim kampanjam v državah, katerih prebivalci se pred bogato založenimi policami samopostrežnic pogosteje odločajo po domoljubnih nagibih kakor pa slovenski kupci. “Slovenci smo premalo zaveden narod in premalo posegamo po slovenskih izdelkih,” so zapisali, čeprav po drugi strani “slovenska živilska in kmetijska podjetja približno 85 % vse proizvodnje prodajo na domačem trgu, zato je zanje slovenski potrošnik najpomembnejši”.
Znamka KUPUJEM SLOVENSKO ima šti...