Praznik luči, miru in veselja
Praznik luči, miru in veselja
Božič
Božično bogoslužje se po izročilu razteza na tri maše: polnočnico, jutranjo in dnevno mašo. Vsaka poudari določene vidike praznovanja Jezusovega rojstva. Zaradi rojstva Odrešenika vso Cerkev preveva radost. Ta radost se širi po vsej zemlji. Postane izkustvo luči in miru, ki sta glavni značilnosti božičnih izročil tudi pri tistih ljudeh, ki so že izgubili stik s skrivnostjo. Radost in veselje se nas dotakneta zato, ker sta v resnici nekaj, kar je mišljeno kot dar za vsakega človeka.
Oznanilo veselja se pri polnočnici najprej dotakne angelov. S tem poudari, da je to veselje ponujeni Božji dar. Angeli se veselijo svojega doživljanja Božje ljubezni do slehernega človeka. Ne veselijo se Boga zato, ker ima rad njih, ampak zato, ker ima rad ljudi. Ne pozabiva Jezusovega opozorila, da Boga ne moreva častiti, če iščeva svojo sebično slavo v očeh ljudi. V resnici pa midva le v Očetovi dobrohotni ljubezni lahko vedno najdeva svoj resnični mir, smisel in veselje...
Božično bogoslužje se po izročilu razteza na tri maše: polnočnico, jutranjo in dnevno mašo. Vsaka poudari določene vidike praznovanja Jezusovega rojstva. Zaradi rojstva Odrešenika vso Cerkev preveva radost. Ta radost se širi po vsej zemlji. Postane izkustvo luči in miru, ki sta glavni značilnosti božičnih izročil tudi pri tistih ljudeh, ki so že izgubili stik s skrivnostjo. Radost in veselje se nas dotakneta zato, ker sta v resnici nekaj, kar je mišljeno kot dar za vsakega človeka.
Oznanilo veselja se pri polnočnici najprej dotakne angelov. S tem poudari, da je to veselje ponujeni Božji dar. Angeli se veselijo svojega doživljanja Božje ljubezni do slehernega človeka. Ne veselijo se Boga zato, ker ima rad njih, ampak zato, ker ima rad ljudi. Ne pozabiva Jezusovega opozorila, da Boga ne moreva častiti, če iščeva svojo sebično slavo v očeh ljudi. V resnici pa midva le v Očetovi dobrohotni ljubezni lahko vedno najdeva svoj resnični mir, smisel in veselje...