Komunizem slovenskih medijev
Komunizem slovenskih medijev
Naslov ni od pisca Creda. Povzel ga ni od Demokracije, Reporterja ali Družine, ampak tam, kjer bi ga najmanj pričakoval – od Dela. Še v prvih povojnih letih se je list imenoval »Slovenski poročevalec«, toda kmalu je bilo treba zabrisati nacionalno oznako in postal je Delo. Ob demokratizaciji bi se bil lahko vrnil k staremu naslovu, toda prevladala je partijska verzija do danes.
Vpadljivi naslov je torej iz Dela in njegov avtor je dr. Boris Vezjak, ki je predstavljen kot filozof in publicist. »Imamo v Sloveniji komunistične medije?« Tako se začne stavek, ki ni v stilu Kučanove in Stanovnikove generacije. To se pravi govoriti direktno. A mlajši niso samo bolj sproščeni, ampak tudi oprezni in diplomatski. Tako se odgovor na zgornje vprašanje glasi: »Vprašanje se ne zdi le nenavadno, ampak je tudi deplasirano in abotno.« Zakaj? »Ker komunizma pri nas že dolgo ni več. Na komunizem se skoraj nihče več ne sklicuje ali želi biti njegov zagovornik. Mediji so šli svojo pot, kapital j...