Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Skrivnost oglaševanja Radia Ognjišče

Za vas piše:
Mojca Purger
Objava: 27. 08. 2011 / 22:00
Čas branja: 11 minut
Nazadnje Posodobljeno: 25.08.2011 / 13:24

Skrivnost oglaševanja Radia Ognjišče

Franci Trstenjak in Urša Sešek pravita, da je vsa skrivnost v ljudeh: v sodelavcih in poslušalcih Radia Ognjišče
Franci Trstenjak in Urša Sešek pravita, da je vsa skrivnost v ljudeh: v sodelavcih in poslušalcih Radia Ognjišče

V čem je oglaševanje Radia Ognjišče (RO) drugačno od oglaševanja drugih radijskih postaj?
Urša Sešek: Oglaševanje na Radiu Ognjišče deluje, ker naši poslušalci zaupajo v radijski program, pa tudi v oglase. Tega nihče ne sme izkoristiti, zato pri nas ne more oglaševati kdorkoli. Najprej preverimo, kakšen izdelek želijo oglaševati in kakšen je oglas. Drugi razlog za uspešnost oglaševanja na RO je veliko število poslušalcev. Smo na sedmem mestu po poslušanosti v starostni skupini od 10 do 75 let, v skupini od 45 do 75 let pa na četrtem med vsemi radijskimi postajami v Sloveniji.

Kdo so vaši poslušalci?
Franci Trstenjak: Od najmlajših do najstarejših – največ je starejših od 40 let. Na to smo ponosni. Navsezadnje Slovenija postaja dežela starejšega prebivalstva in če zanje nihče ne bo skrbel, jim prinašal spo...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh