Z vlakom na Brezje
Z vlakom na Brezje
Za veliki šmaren bo ceste proti Brezjam znova preplavila reka avtomobilov, ki bo naraščala vse do desete ure, ko se bo pred baziliko začelo slovesno bogoslužje. Največji Marijin praznik je tudi pred desetletji privabljal romarje od blizu in daleč, vendar so bili prizori v okolici Brezij povsem drugačni. Ljudje so prihajali peš – iz domače vasi ali z železniške postaje, kamor jih je pripeljal vlak.
Za veliki šmaren bo ceste proti Brezjam znova preplavila reka avtomobilov, ki bo naraščala vse do desete ure, ko se bo pred baziliko začelo slovesno bogoslužje. Največji Marijin praznik je tudi pred desetletji privabljal romarje od blizu in daleč, vendar so bili prizori v okolici Brezij povsem drugačni. Ljudje so prihajali peš – iz domače vasi ali z železniške postaje, kamor jih je pripeljal vlak.
Najbolj donosna postaja
Železniško progo od Ljubljane do Trbiža so odprli konec leta 1870. Ker je bilo potovanje z vlakom udobno in hitro, se je na njej razvil živahen promet. Med potniki je bilo tudi veliko romarjev, zato je bila postaja v Otočah ena najbolj donosnih. Tik pred drugo svetovno vojno so na njej v enem samem letu našteli več kot 110.000 potnikov. Leseno postajno poslopje je bilo za tolikšno množico seveda premajhno, kar je bilo še posebej moteče ob slabem vremenu. Pristojni se dolgo časa niso m...
Najbolj donosna postaja
Železniško progo od Ljubljane do Trbiža so odprli konec leta 1870. Ker je bilo potovanje z vlakom udobno in hitro, se je na njej razvil živahen promet. Med potniki je bilo tudi veliko romarjev, zato je bila postaja v Otočah ena najbolj donosnih. Tik pred drugo svetovno vojno so na njej v enem samem letu našteli več kot 110.000 potnikov. Leseno postajno poslopje je bilo za tolikšno množico seveda premajhno, kar je bilo še posebej moteče ob slabem vremenu. Pristojni se dolgo časa niso m...