Bog je glagol
Bog je glagol
Zakaj je slovenska medijska krajina bolj podobna džungli kakor obdelani njivi?
V preteklih dveh letih je bilo veliko povedanega o medijih. Ministrica, ki se je kot opozicijska poslanka odlikovala v javnem kritiziranju prejšnje vlade, se je ambiciozno lotila pisanja dveh ključnih zakonov. Prvi, o Radioteleviziji Slovenija, je pogorel na referendumu, drugega, o medijih, so na smetišče odvrgli poslanci državnega zbora. Slovenska medijska krajina ni kultiviran, lepo obdelan vrt in njive. Prej spominja na džunglo in puščavo. Vsi udeleženci – lastniki, novinarji, bralci, raziskovalci, državljani – se vprašujemo, kdo je kriv, da smo pristali v nezavidljivem položaju, ko mediji, ta čudoviti dosežek človeške ustvarjalnosti, namesto ljubezni, lepote, znanja in razumevanja sejejo njihovo nasprotje.
Propadli zakon o medijih je našel krivca v kapitalu. Lastniki so hudobni, nje je potrebno stisniti, pa bo vse v redu. Kakšna pr...