Na kratko
Na kratko
Časopis – luksusni izdelek?
Nemški časopisni založniki se bojijo, da bodo zašli v digitalni primež. Po eni strani še nimajo lastnih digitalnih modelov poslovanja, po drugi pa čutijo, da jih ogrožajo „mega podjetja“ Google in javnopravne institucije. Lani se je njihov promet zmanjšal za 0,7 odstotka, naklade pa so še padle za 2,4 odstotka. Časopisni založniki letos niso ničesar pridobili od napovedane gospodarske rasti in če ne bo nastala ugodnejša trgovska klima v podobi večjega oglaševanja v tiskanih medijih, bo promet v tem letu še manjši kot lani. Sicer pa so založniki s prodajo časopisov zaslužili več kot z oglasi. To se je zgodilo zato, ker so cene posameznih listov preprosto zvišali. Jasno pa je, da jih kar naprej ne bo mogoče zviševati, vendar menijo, da cena 2 ali 3 evre za izvod čez nekaj let ne bo nekaj utopičnega: časopis bo postal luksuzni izdelek. Bolj kot tega pa se založniki bojijo nepreračunljivosti svojih pravih nasprotniko...
Nemški časopisni založniki se bojijo, da bodo zašli v digitalni primež. Po eni strani še nimajo lastnih digitalnih modelov poslovanja, po drugi pa čutijo, da jih ogrožajo „mega podjetja“ Google in javnopravne institucije. Lani se je njihov promet zmanjšal za 0,7 odstotka, naklade pa so še padle za 2,4 odstotka. Časopisni založniki letos niso ničesar pridobili od napovedane gospodarske rasti in če ne bo nastala ugodnejša trgovska klima v podobi večjega oglaševanja v tiskanih medijih, bo promet v tem letu še manjši kot lani. Sicer pa so založniki s prodajo časopisov zaslužili več kot z oglasi. To se je zgodilo zato, ker so cene posameznih listov preprosto zvišali. Jasno pa je, da jih kar naprej ne bo mogoče zviševati, vendar menijo, da cena 2 ali 3 evre za izvod čez nekaj let ne bo nekaj utopičnega: časopis bo postal luksuzni izdelek. Bolj kot tega pa se založniki bojijo nepreračunljivosti svojih pravih nasprotniko...