Moč katoliških medijev
Moč katoliških medijev
Prek medijev je prenos relikvij bl. Grozdeta na Zaplaz dosegel zelo široko množico ljudi, kar priča o moči medijev.
Tri tisoč vernikov se je udeležilo tega zgodovinskega dogodka, 160 tisoč jih bo o tem bralo v Družini, prek šest tisoč jih je dogajanje spremljalo prek valov Radia Ognjišče, mašo z Zaplaza pa so prenašali tudi po televiziji.
Katoliški mediji tekmujejo za pozornost bralcev z vse večjo množico drugih občil. V primerjavi z drugimi mediji, v katerih velja, da je slaba novica dobra novica, katoliški mediji ostajajo glasniki pozitivnih novic in stremijo k temu, da bralce povezujejo in spodbujajo k upanju. Slaba novica bralca zadovolji z vestjo, da gre drugim še slabše kot njemu, dobra novica pa nas spodbudi k dobremu, saj vidimo, da zmorejo običajni ljudje, kakršni smo tudi mi, doseči veliko: obnovijo staro kapelico, zbirajo sredstva za uboge, dosežejo celo svetništvo!
Navdihnjeni z zgledom bl. Lojzeta Grozdeta želimo tudi mi evharistijo sprejeti za so...