Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Podoba za lažjo berljivost

Za vas piše:
Ksenja Hočevar
Objava: 21. 05. 2011 / 22:00
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 18.05.2011 / 14:29

Podoba za lažjo berljivost

Ob začetku praznovanja 60-letnice je Družina dobila novo podobo. Katere so najbolj opazne spremembe v novi podobi, smo vprašali oblikovalca Igorja Ariha, ki je slavljenko odel, kot sam pravi, v »tazakmašno obleko«.



Gospod Arih, ste poznali Družino, preden ste dobili ponudbo za novo obliko?
Nisem.

Pa lahko daš formo nečemu, če vsebine ne poznaš?
Seveda ne. Da nekaj spraviš v formo, moraš vsebino ne le poznati, ampak tudi razumeti. Tudi če oblikujem na primer nalepko za steklenico vina, je ne morem, dokler ne okusim vsaj malo vina, ki bo notri. Oblikovalec se mora v procesu spoznavanja z izdelkom z vsebino udomačiti, sam mora okusiti vsebino, da jo zna preliti v formo – to je moj osnovni postulat.

Kako ste okušali vsebino Družine?
Najprej sem jo začel brati. In povezoval s tistim, kar vem o krščanstvu, o Jezusu Kristusu. Prihajam iz Vodnjana, torej iz hrvaške Istre, to je katoli...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh