Najbolj nevarno je zapiranje predorov
Najbolj nevarno je zapiranje predorov
Promet na naših avtocestah se je v zadnjih letih močno povečal, kar najbolj občutimo ob jutranjih in popoldanskih konicah ter poleti, ko jih preplavijo reke turistov. Razmere se še zaostrijo ob nesrečah in delovnih zaporah, pred katerimi nastajajo dolgi zastoji. Za varen in tekoč promet lahko precej storimo vozniki sami, zanj pa se trudijo tudi v DARS-ovih regionalnih centrih za nadzor in vodenje prometa. Ljubljanskega, ki ima prostore v Dragomlju pri Domžalah, sem obiskal pred nekaj tedni.
Promet na slovenskih avtocestah in štiripasovnih hitrih cestah nadzirajo regionalni nadzorni centri Kozina, Ljubljana, Vransko in Maribor ter podporni nadzorni center Hrušica. Njihova najpomembnejša naloga je zagotavljanje prometne varnosti uporabnikov avtocest. To poskušajo doseči s pomočjo video nadzora, sistemov »pametne ceste« ter drugih naprav, s katerimi vodijo in upravljajo promet. Med njihovimi najzahtevnejšimi opravili je upravljanje s predori, tu so še komuniciranje s služb...
Promet na slovenskih avtocestah in štiripasovnih hitrih cestah nadzirajo regionalni nadzorni centri Kozina, Ljubljana, Vransko in Maribor ter podporni nadzorni center Hrušica. Njihova najpomembnejša naloga je zagotavljanje prometne varnosti uporabnikov avtocest. To poskušajo doseči s pomočjo video nadzora, sistemov »pametne ceste« ter drugih naprav, s katerimi vodijo in upravljajo promet. Med njihovimi najzahtevnejšimi opravili je upravljanje s predori, tu so še komuniciranje s služb...