Ko film postane pričevanje
Ko film postane pričevanje
Umetnik brez vere je kot slikar, ki se je rodil slep. (Andrej Tarkovski)
Težko bi danes našli ustvarjalno področje, pri katerem bi človekova duhovna kriza na tako transparenten in iskren način vedno znova pricurljala na dan, kot se to dogaja na področju umetnosti. Kot poudarja pater Marko Ivan Rupnik, je sodobna umetnost spovednica sodobnega človeka, zato jo je treba jemati skrajno resno. Prav iskrenost in transparentnost, s katerima se duhovna kriza kaže v pojavnih oblikah umetnosti, nas usmerjata k spoznanju, da je vprašanje poslanstva umetnosti v svojem temelju duhovno vprašanje, ki ga umetnost ne želi, niti ne zna prikriti. Vera je temeljni izvor pristne ustvarjalnosti, pričevanje za vero pa poslednji cilj umetnosti.
Film in vera. Obe realnosti stojita pred nami kot dva živa organizma in vsak od njiju od ustvarjalca zahteva popolno, osebno predanost. Hkrati pa se mu obe realnosti izmuzneta vsakič, ko bi ju rad prijel, opredelil, ubesedil in udomačil....
Težko bi danes našli ustvarjalno področje, pri katerem bi človekova duhovna kriza na tako transparenten in iskren način vedno znova pricurljala na dan, kot se to dogaja na področju umetnosti. Kot poudarja pater Marko Ivan Rupnik, je sodobna umetnost spovednica sodobnega človeka, zato jo je treba jemati skrajno resno. Prav iskrenost in transparentnost, s katerima se duhovna kriza kaže v pojavnih oblikah umetnosti, nas usmerjata k spoznanju, da je vprašanje poslanstva umetnosti v svojem temelju duhovno vprašanje, ki ga umetnost ne želi, niti ne zna prikriti. Vera je temeljni izvor pristne ustvarjalnosti, pričevanje za vero pa poslednji cilj umetnosti.
Film in vera. Obe realnosti stojita pred nami kot dva živa organizma in vsak od njiju od ustvarjalca zahteva popolno, osebno predanost. Hkrati pa se mu obe realnosti izmuzneta vsakič, ko bi ju rad prijel, opredelil, ubesedil in udomačil....