»Zakulisje« socialnega tedna
»Zakulisje« socialnega tedna
Spodbujati dialog, biti krajevno in vsebinsko čim bliže ljudem, omogočiti vsakomur, da se ustvarjalno vključi v javno razpravo, spodbuditi čim več prirediteljskih potencialov, skozi vzajemno promocijo izkoristiti sinergične učinke široke mreže prireditev in prirediteljev, skozi različne medijske kanale nagovoriti širok krog ljudi – to so temeljna načela, ki so »gnala« pobudnike socialnega tedna, da so v tednu od 13. do 18. septembra izoblikovali program 30 okroglih miz, predavanj, delavnic, posvetov, umeščenih v naslovno vprašanje Preživeti ali zaživeti. Prireditve v vseh šestih škofijah želijo spodbuditi dejavno državljanstvo in tako preseči prepad med posameznikom in ustanovami, med »gostilniškimi debatami in televizijskimi šovi«, če uporabimo primerjavo Mateja Cepina, direktorja Socialne akademije, krovne organizatorice socialnega tedna. Na uvodni novinarski konferenci, v ponedeljek, 13. septembra, so poleg...