Glasbeniki ne želimo muzicirati sebi
Glasbeniki ne želimo muzicirati sebi
Komorni zbor ima po dvajsetih letih novo dirigentko Martino Batič
Prvi koncert vokalnega abonmaja Slovenske filharmonije je bil posvečen duhovniku in glasbeniku Mirku Cudermanu, enemu izmed ustanoviteljev in dirigentu edinega slovenskega profesionalnega zbora. Po dvajsetih letih je Cuderman zborovodsko taktirko predal Martini Batič.
Spored prvega koncerta vokalnega abonmaja letošnje sezone je letošnji jubilant osemdesetletnik izbral sam, Brucknerjevi skladbi, Mašo in Te Deum. S Cudermanovo naslednico, pomočnico direktorja Slovenske filharmonije za področje zbora, dirigentko Martino Batič smo se pogovarjali o njenem videnju Slovenskega komornega zbora in o programu vokalnega abonmaja.
Po dvajsetih letih prevzemate delo profesorja Cudermana. Kako ste si zamislili dinamiko zbora?
Smernice, kot jih je dvajset let risal Doktor, kot mu rečemo njegovi p...
Prvi koncert vokalnega abonmaja Slovenske filharmonije je bil posvečen duhovniku in glasbeniku Mirku Cudermanu, enemu izmed ustanoviteljev in dirigentu edinega slovenskega profesionalnega zbora. Po dvajsetih letih je Cuderman zborovodsko taktirko predal Martini Batič.
Spored prvega koncerta vokalnega abonmaja letošnje sezone je letošnji jubilant osemdesetletnik izbral sam, Brucknerjevi skladbi, Mašo in Te Deum. S Cudermanovo naslednico, pomočnico direktorja Slovenske filharmonije za področje zbora, dirigentko Martino Batič smo se pogovarjali o njenem videnju Slovenskega komornega zbora in o programu vokalnega abonmaja.
Po dvajsetih letih prevzemate delo profesorja Cudermana. Kako ste si zamislili dinamiko zbora?
Smernice, kot jih je dvajset let risal Doktor, kot mu rečemo njegovi p...