Med umetniškim navdihom in literarno vedo
Med umetniškim navdihom in literarno vedo
Vprašanje pouka književnosti oziroma književnega kanona v šolah: gre za laično sveto pismo ali novodobno mitologijo?
Ta prispevek poskuša biti premišljevanje o pomenu književnosti v naši kulturi ter o književnem pouku. Torej premišljevanje in postavljanje vprašanj. V njem ne nameravam dajati odgovorov, predvsem ne dokončnih.
Jože Kurinčič
Vprašanje pouka književnosti oziroma književnega kanona v šolah: gre za laično sveto pismo ali novodobno mitologijo?
Ta prispevek poskuša biti premišljevanje o pomenu književnosti v naši kulturi ter o književnem pouku. Torej premišljevanje in postavljanje vprašanj. V njem ne nameravam dajati odgovorov, predvsem ne dokončnih.
Pomen pouka književnosti
Menim, da je nujno, da se kar naprej sprašujemo o pomenu in smotru vsakega početja . To še posebej velja za pouk in šolske predmete. Kaj nam torej književnost kot besedna umetnost sploh pomeni, da ima obvezno mesto ne samo v srednji šoli, ampak tudi že v osnovni? Učitelj književnosti bi moral sebi in dijakom kar naprej postavljati vprašanja o smiselnosti poučevanja tega na videz tako »neuporabnega « predmeta. O tem pa bi se morale spraševati tudi nacionalne ustanove, ki o pouku odločajo: ministrstvo za šolstvo, zavod za šolstvo, svet za vzgojo in izobraževanje in še kdo. Zdi se, da je sorazmerno...
Ta prispevek poskuša biti premišljevanje o pomenu književnosti v naši kulturi ter o književnem pouku. Torej premišljevanje in postavljanje vprašanj. V njem ne nameravam dajati odgovorov, predvsem ne dokončnih.
Pomen pouka književnosti
Menim, da je nujno, da se kar naprej sprašujemo o pomenu in smotru vsakega početja . To še posebej velja za pouk in šolske predmete. Kaj nam torej književnost kot besedna umetnost sploh pomeni, da ima obvezno mesto ne samo v srednji šoli, ampak tudi že v osnovni? Učitelj književnosti bi moral sebi in dijakom kar naprej postavljati vprašanja o smiselnosti poučevanja tega na videz tako »neuporabnega « predmeta. O tem pa bi se morale spraševati tudi nacionalne ustanove, ki o pouku odločajo: ministrstvo za šolstvo, zavod za šolstvo, svet za vzgojo in izobraževanje in še kdo. Zdi se, da je sorazmerno...