Reklame in človekova vrednost
Reklame in človekova vrednost
Anja, najprej bom poskušala razmišljati ob trditvi in vprašanju, ki se ti ob njej zastavlja: Če nisi popoln človek, kot ga predstavljajo reklame, potem nisi veliko vreden. Zakaj ne pokažejo nekoga, ki je brez noge in je vesel, nekoga, ki ne šteje kalorij, resnične ljudi, ki jih srečaš na cesti, v bolnišnici, v službi, v cerkvi idr.?
Reklama največkrat želi namenoma pogojevati držo in izbiro posameznikov, posebej v odnosu do uporabe dobrin in raznih ponudb. Njen namen je s trženjem spodbuditi večjo proizvodnjo in uporabo izdelkov. Če ta tržna logika popusti in torej dopusti, da je človek zadovoljen s samim seboj in s stvarmi, ki so mu dane same po sebi, bo ustvarila malo človekovih potreb in tudi malo porabe. Namen reklame je zato ravno nasproten: ustvariti veliko potreb, da bo poraba še večja. Torej je jasno, da mora postaviti za ideal človeka, ki bo mo...
Reklama največkrat želi namenoma pogojevati držo in izbiro posameznikov, posebej v odnosu do uporabe dobrin in raznih ponudb. Njen namen je s trženjem spodbuditi večjo proizvodnjo in uporabo izdelkov. Če ta tržna logika popusti in torej dopusti, da je človek zadovoljen s samim seboj in s stvarmi, ki so mu dane same po sebi, bo ustvarila malo človekovih potreb in tudi malo porabe. Namen reklame je zato ravno nasproten: ustvariti veliko potreb, da bo poraba še večja. Torej je jasno, da mora postaviti za ideal človeka, ki bo mo...